♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

🍃💖🍃💖🍃💖🍃💖🍃
ای آنکه طبیب دردِ مائی

این درد ز ِحَد رفت چه میفرمائی ؟

مولانا

 

🍃🕊🍃

با خودم قرار گذاشته ام به وقتِ تمام بی خیالی ها، توی تمام کافه ها، خیابان ها، کتابفروشی ها
خودم را به صرف انواع قهوه و نوشیدنی و موسیقی و شعر دعوت کرده ام و به قدم زدن روی تمام سنگفرش های پیاده روهای این شهر ...
قرار گذاشته ام با خودم و با آسمان و با ابرها،
که رهاتر از همیشه در آسمان های خیال، پرواز کنم و در آغوش ابرهای  آرامش و بی خیالی غصه بخوابم و بخندم،
و آرام باشم ...
قرار گذاشته ام آنقدر برای خودم باشم که هر جای زندگی که دلم گرفت؛ با مرور حال خوب این روزهایم بخندم
و هر جا که کم آوردم بی معطلی با خودم توی کافه ای، خیابانی، چیزی قرار بگذارم ...

🍃🕊🍃
-نرگس‌صرافیان‌طوفان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۵

نظرات  (۳)

سلام مهشید خانم

خیلی وقت بود مطلب نزاشته بودین

خوشحالم. که مطب تازه گذاشتین

 

 

 

و چقدر خوبه که آدم اینجور به خودش اهمیت بده و خودشو به تمام حال خوب کن های دنیای پیچیده و پر از استرس امروز دعوت کنه و واقعا هم انجامشون بده.

 

 

پاسخ:
سلام بزرگوار شما خوبید؟  ممنونم از لطف تون ...
بله کااملا درست میگید آدم باید برای سرزندگی خودش ارزش قائل باشه .
آرزو میکنم همیشه دلتون خوش باشه و آرامش داشته باشید.
۱۷ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۹ ماه تی تی ..

جسارت میخواهد

 

نزدیک شدن به

 

افکار دختری که روزها مردانه

 

با زندگی می جنگد

 

اما شب ها…

 

بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است

پاسخ:
سلام عزیزدلم
ممنونم دختر زیبا ♥️


۲۰ مرداد ۰۰ ، ۰۸:۵۸ ماه تی تی ..

یکی با من

یکی با تو

یکی پیوسته می خواند

میان بغض سنگینم

به زودی درد میمیرد

به زودی عشق می آید

و من درگیر رویایم

پریشانم

ولی انگار

درگیر خوشیهایم

نمی خواهم ببینم روی زردی را

نمی خواهم بمیرد ذوق امید از نگاه من

و می خواهم بریزم اشکهای درد آلود غریبی را

میان بستر دستان چون سروم

و بیداری کنم با خود

ببینم رونق فردا

بخوانم در دلم آوا

چقد من مست پروازم

و پروازم    و پروازم    الهی …ب.ی.ت.ن.ش….. باشد

پاسخ:
🌺🌺👌👌♥️♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی