♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

🍃💖🍃💖🍃💖🍃💖🍃
ای آنکه طبیب دردِ مائی

این درد ز ِحَد رفت چه میفرمائی ؟

مولانا

دمی با مولانا ...

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ب.ظ
چه بخواهیم و چه نخواهیم
باید از کوچه های زندگی عبور کنیم...
گاهی تلخ، گاهی شیرین این کوچه های زندگی هستن
که عبورها را میسازن...
و خودش گفته :
✨"یَدُ اللَهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ✨
یعنی بنده ےمن
نگران فردایت نباش
ازاَفعال آدمهای اطرافت دلگیرنباش
اخم نکن کاری ازآنها برنمی آید...
تامن نخواهم برگی ازدرخت نمی افتد...
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۵

نظرات  (۸)

سلام مهشید خانم خوشحالم برگشتید من همیشه از نظرات تون استفاده میکنم 

وب تونم عالیه 🤏

تشکر از متن خوبتون

تلنگری بود ابیات

احسنت به این حسن انتخاب

بارها باید خواند و گوش داد

به sanaz

ممنونم عزیز دلم باعث افتخاره 🙏🏼🙏🏼

به جناب منصور

ممنونم از نگاه پر لطفتون باعث افتخاره سر میزنید 🙏🏼🙏🏼

خواهش میکنم

پست های خوبی هستند

استفاده میکنم

۰۴ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۳ موتور برقی ۱۲۰۰a

عالی بود...

پاسخ:
ممنونم بزرگوارید 🙏🏼🙏🏼
۰۵ آذر ۹۹ ، ۰۰:۵۸ پتاسیم هیدروکسید

احسنت

پاسخ:
🙏🏼🙏🏼بزرگوارید 
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۶ شبگرد تنها

افرین انتخاب بجایی بود .

پاسخ:
سلام بزرگوارید ممنونم🙏🏼🙏🏼

سلام

ببخشید چون عضو بیان نبودید اینجا جواب دادم .

بله ان شاءالله خوشبخت بشند حدس زدم کدوما هستند .

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی