♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

🍃💖🍃💖🍃💖🍃💖🍃
ای آنکه طبیب دردِ مائی

این درد ز ِحَد رفت چه میفرمائی ؟

مولانا

🍃🍂🍃

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۱ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴

نظرات  (۴)

بسیار عالی

هر چند معمولا به گذشته فکر نمی کنم

فقط گاهی باید به گذشته فکر کرد و درس گرفت

البته گاهی نوستالژی است و شیرین

پاسخ:
ممنونم 🙏🏼🙏🏼بله کااملا درست می فرمائید.

۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۳ دختر پاییزی

واقعاا 👍بهترین زمان، زمان حاله حیف که بیشتر آدما (از جمله خودم) اینو دیر می فهمند ...مررسی از جمله قشنگت انرژی گرفتم😘😘🌷 

پاسخ:
زنده باشی عزیزم🌷🌷♥️
درست میگی منم البته گاهی وقتا متاسفانه درگیر گذشته و آینده میشم و وقتی شارژ روحی ام تموم میشه با همین جملات سعی میکنم حالمو بهتر کنم .
۲۶ دی ۹۹ ، ۰۲:۵۷ سیروان REGA
اتفاقا فکر کردن به گذشته میتونه مثنر ثمر باشه بشرطی که ازش درست گرفت که اشتباهات تکرار نشه تجربه ها بره بالاتر و حسرتی نمونه برای خوردن. اینکه بهترین استفاده ها رو از زمان موقعیتها و فرصتهای پیش رو مون ارتباطات جدید مون و... ببریم و تغییری در آینده پیش رو مون بواسطه تفکر در گذشته مون ایجاد بشه
پاسخ:
بله درسته ، نمونه عینی اش برای خودم اتفاق افتاده اینکه به خاطر سهل انگاری خودم و تلاش ناکافی به هدفم نرسیدم و خب امسال دارم با درس از گذشته جبرانش میکنم.
۲۸ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۲ سیروان REGA
ان شاالله که موفق و موید باشید مهشید خانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی