♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

🍃💖🍃💖🍃💖🍃💖🍃
ای آنکه طبیب دردِ مائی

این درد ز ِحَد رفت چه میفرمائی ؟

مولانا

🕊دمی با اقبال لاهوری 🕊 به دنبال خودت باش...

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۹

نظرات  (۹)

۰۹ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۵۳ دختر پاییزی

چقدر قشنگ بود 🥰🥰

پاسخ:
عزیزمی.🥰♥️♥️

سلام مهشید جان🤗❤

خوبی خوشی؟؟

 

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد

اینگونه اگر نیست بدنبال خودت باش👌👌

قشنگ عزت نفس رو تو یه بیت شرح داد👌

چقدر من اقبال جان رو دوست دارم😍😍

یکی از سروده هاش رو تو (درباره ی من)گذاشتم.اون شعرشوخیلی دوست دارم👌

پاسخ:
سلام عزیزم دقیقااا درست میگی 🥰👌👌
الان میام میبینم 😍
چقققققققدر لذت بردم از از این موسیقی و کلیپ زیبا دست مریزاد مهشید بانوی گرامی. شعر اقبال هم که دیگه هیچ حرفی برای گفتن نیست چون واقعیتی رو بیان میکنه که متاسفانه خیلی هامون بهش توجه نمیکنیم خیلی اوقات
پاسخ:
خواهش میکنم 🙏🏼 بله درسته واقعا 👌

لایک

پاسخ:
🙏🏼🙏🏼ممنونم

سلام بزرگوار ممنونم ازتون ...اره متاسفانه درگیر کرونا شدم و استعلاجی ام فعلا
دیگه این چند روز حالم وااقعا خوب نبود ولی خدا را شکر امروز بهترم ...فعلا خیلی باید مراقب بود چون دوباره مثل اینکه پیک جدیدش شروع شده

۱۶ بهمن ۹۹ ، ۰۸:۵۲ دختر پاییزی

 نگران نباش ان شاالله هر چه زودتر خوب میشی مهشید عزیزم 

❤️🧡💛💚💙💜

پاسخ:
عزیززمی فدای محبتت ان شاءالله همیشه هم خودت و هم عزیزانت سلامت باشید♥️🌷🌷

دفع بلا بشود هر چه رزودتر ان شاء الله

پست ها را دنبال میکنیم همچنان با قوت و قدرت و آرزوی سلامتی

بله باید مراقب بود از واکسن که خبری نیست فعلا

پاسخ:
ممنونم از لطف تون ...بزرگوارید ان شاءالله شما و عزیزانتونم همیشه سلامت و تندرست باشید

سلام مهشید عزیزممم

خوبی خانومم؟

قربونت برم من حالت خوبه؟

من تازه متوجه شدم گلم بهتری الان؟؟

بمیرم واست مواظب خودت باش

ایشالله که زودی حالت خوب بشه عزیزدلم

دلم خیلیییییی برات تنگ شده بود خانوم گل چقد وبلاگت خوشگله😍

 

مواظب خودت باش اجی جونم

پاسخ:
سلام عروس قشششنگم خیلی خوشحال شدم هم اینکه افتخار دادی امدی اینجا هم ببشتر بایت ازدواج ات 😍

خدا نکنه عزیزدلم منم بهترم فعلا تا جمعه استعلاجی ام ان شاءالله همیشه سلامت و سعادتمند باشی در کنار عشق ات♥️
اخرشم نیومدی اصفهان که ببرمت اونجا ها که قرار بود بریم 😉
دوستت دارم مواظب خودت بیش تر از قبل باش 🥰

سلام عزیزدل من قربونت برم 😘

افتخار رو شما به من دادی که این همه لطف ومحبت داشتی بهم تبریک گفتی🙂😘❤

یه دنیا برام ارزش داشت مهشید جونم تا روزی که زنده م فراموش نخواهم کرد🥺🥺

 

آجی جونم خوب استراحت کن بخدا کلی نگران شدم 😑 ولی همین که زود متوجه شدی خداروشکر🤲

لازم بود بیشتر استراحت کن که هیچی از خودت مهم تر نیست بخدا🥺

داییم کرونا گرفت اونم سرکار از همکارش گرفت 

هم همکارش زود فهمید هم خودش

خداروشکر جفتشون خوب شدن ولی داییم 2 هفته درگیرش شد

 

انشالله زودی حالت خوب میشه مهشید ماه و زیبای من❤❤

 

مهشید عزیزم تو منو همین الانش اینقد شرمنده کردی که من منتظرم تو بیای پیشمون ببریمت کلی بگردی🙂🥰

البته شهر خودمون نیستم دیگه ولی شهر علیرضا هم خیییلی قشنگه 🙂

ایشالله تو افتخار بدی تشریف بیاری قدم رو چشم ما بذاری عزیزدلم🤩🙂

 

من بازم میگم که اصفهان رو خیلی دوست دارم اونجا کلی خاطره خوب خوب دارم😍🥰

هم شهرتون دوست داشتنیه😍

هم خودت دوست داشتنی ای😍

 

یه دنیااا دوستت دارم آجی عزیز و ماه 🥰😘❤

 

من چقد خوشبختم که دوست ماه و مهربونی مثل تو دارم😍🥰😘💞 

 

پاسخ:
عزیزز دلم کاری نکردم ♥️ چشم مواظب ام قششنگم ...
خب به سلامتی پس کلااا داره همه ایران سرای تو میشه😀 همه جا یه دوری میزنی
قربونت برم اصفهانم تو را خیلی دوست داره 🥰علی الخصوص کوه صفه 😁
خلاصه خیلی عزیزی مراقب خودت و خوبیات باش
و بهترین ها را برای تو دختر زیبا و دوست داشتنی آرزومندم...لحظه عقدتم دعای خیرتو بدرقه راهمون کن عزیززم ♥️♥️♥️

قربون تو برم آجی مهربونم😘

خودم محتاج دعام و بهترییین دعا هارو واسه شما دوستای بی نظیرم خواهم کرد😍🙂🤲😘

پاسخ:
♥️♥️♥️♥️ممنونم عزیززکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی