♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

♥️🕊♥️وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ ♥️🕊♥️

🍃💖🍃💖🍃💖🍃💖🍃
ای آنکه طبیب دردِ مائی

این درد ز ِحَد رفت چه میفرمائی ؟

مولانا

اتفاقی که افتاده هرچقدر تلخ،
دیگه تموم شده رفته!
غلط بوده یا درست؛ عمدی بوده یا غیر عمدی؛
تموم شده رفته...

عزیزِ من ! زندگی دکمه ی بازگشت به عقب نداره...
آبی که ریخته شده رو نمیشه جمع کرد...!
پس رها کن بره...توی حال زندگی کن،
به آینده فکر کن!
یاد بگیر تو زندگی واسه هرچیزی که ناراحتت میکنه فقط یکبار غصه بخوری ...! فقط یک بار ...!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۹

نظرات  (۷)

۲۳ مرداد ۰۰ ، ۰۱:۵۰ پسر آریایی

سلام

مبارک وبلاگ باشه

وبلاگ قشنگی هست

 

پاسخ:

سلام ممنونم
نگاه تون قشنگه 
 🙏🏼🙏🏼🌺🌺
۲۳ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۳۹ ماه تی تی ..

سلام مهشید جونم خوبی؟؟؟ دلم براتون تنگ شده بود:/

چه طورین؟؟

پاسخ:
سلام عزیزدلم  منم خوبم خدا را شکر
ان شاءالله توام همیشه خوب باشی و روزگار بر وفق مرادت 💖
۲۴ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۵۹ ماه تی تی ..

سلام مهشید خانم دلم گرفته ناراحت ام خیلی 🥺🥺🥺🥺🥺

چرا من شانس ندارم 

۲۴ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۰۵ ماه تی تی ..

خدا فقط نگذره چرا من شانس ندارم من خیلی بدبختم خیلی دلم میخواد بمیرم حق من این نیست 

خدافس 

۲۴ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۲۶ ماه تی تی ..

مهشید جووون من اگه برگردم باز به اون جا دیگه سابق نیستم 

ترجیح میدم حرف نزنم نمیدونم دلیل اینطوری رفتار چیه که با من اینطوری میکنن دلم شکسته بد جوری 

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۴ ماه تی تی ..

من نمیدونم چرا اینجوری میکنن؟😐😐😐

یعنی چی اصلا  جواب منو نمیدن تا حالا توی صفحه ها پست ها پیام فرستادم ولی اصلا دیده نمیشع 

مهشید جون میشه برین ببینین توی صفحه شب ماه پیام من اومده 

نوشته با موفقیت درج شد ولی ارسال میزنم توی صفحه نیست 

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۲۴ ماه تی تی ..

مهشید جون چی کار کنم حالا😐

چرا اینجا با بیان پیام میدم میشه ولی وبلاگ آقای  نجفی نمیشه 

الان شب ماه منتظر منه چی کار کنم آخه 

پاسخ:
والاا نمیدونم
موقعیکه ثبت میکنی با اکانت بیان میری دیگه درسته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی